woensdag 8 september 2010

Niet veel te melden ...

Want op het ogenblik komt er weinig uit mijn handen. Op de een of andere manier ontbreekt de tijd om eens een paar uurtjes het atelier in te duiken. Ik heb een paar leuke ideen in mijn hoofd voor de Crusade van september, ik hoop dat ik daarmee snel aan de slag kan. Nu dan even wat oude Zentangles, deze had ik hier nog niet laten zien. De mandala is op donkerblauw pastelpapier, met zwarte micronpen en accenten met wit potlood en grijze Pan Pastel, de andere is in mijn Zentangle Moleskine.

At the moment I don't have anything to show you. There seems no time left to work in the studio for a couple of hours. I already have some cool ideas for this months Crusade, so I hope to find some time soon, I need it ! For now a few older Zentangles, which I didn't show here yet. The mandala is on blue pastelpaper with black Micronpen and accents with white pencil and a grey Pan Pastel, the other one is a page in my Zentangle Moleskine.





Tot snel, met nieuw werk hoop ik !


I'll be back soon, hopefully with some new work !

1 opmerking:

  1. I'm just starting with Zentangles - love seeing yours! Thanks for your comment on my blog. I'm glad you were able to see it as a painting and not a background. That is how i saw it, too. I love your blog.

    BeantwoordenVerwijderen