zaterdag 5 juni 2010

Mail ... en andere Art

Hoewel het een ontzettend drukke week is geweest, heb ik toch heerlijk gebruik kunnen maken van ons nieuwe atelier ! Om te beginnen een klein canvas, gewoon om weer even in de stemming te komen ;-)

Although the week has been terribly busy, I found some time to work in our new art studio ! I started with a little canvas, just to get in the mood again ;-)


Begonnen met een achtergrond met inkt, dat was veel te fel, dus gesso toegevoegd, aquarelkrijt, struktuurpasta en de witte accenten met correctievloeistof ;-)

I started with a background with ink, which was way too bright, so I added some thinned gesso, watercolor crayons, structure paste and the white accents I made with correctionfluid ;-)

Ik heb ook eindelijk mij 'Alice in Wonderland'-pagina in mijn Moleskine afgemaakt. Daar was ik al mee begonnen direct nadat we de film hadden gezien, maar door alle drukte had ik die nog niet afgemaakt. Nu dus wel, en ik ben er blij mee. De foto's van internet geplukt en geprint, in mijn journal geplakt. De achtergrond heb ik gemaakt met wateroplosbaar oliepastel en gesso, en verder nog wat geoefend met de kroontjespen en zwarte inkt. Dat valt niet mee dus ;-)

I finally finished my 'Alice in Wonderland'-page in my Moleskine. Started this one right after we saw the movie, but never got the chance to finish it. Now I did, and I am happy with it. I took the photos from internet, printed them and glued them into my journal. Made the background with watersoluble oilcrayons and gesso, and I practised a bit with ink and a dip pen. Not easy at all ;-)


Verder ontving ik deze week nog twee mooie mailart enveloppen ! Meiden, die van mij komen echt nog hoor, ik vergeet alleen telkens die suffe postzegels te kopen *bloos*

This week I also received two beautiful mailart envelopes ! Girls, mine are coming, I promise, it's just I keep forgetting to buy those darn stamps *blush*


Front                                     Back

Fijne zondag allemaal !

Happy Sunday !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten