zondag 9 mei 2010

Moleskine meisje ...

De Goddess & Poet workshop is zo leuk, dat ik weer erg vooruit loop op de zaken. Er zijn al twee mooie meisjes in mijn Art Journal ontstaan. Een roodharige, die nog wat laatste werk vereist, en deze treurige dame. Gemaakt toen ik in een beetje treurige bui was, en wat nou zo leuk is ? Die treurige bui was over toen de pagina klaar was ;-) Ik moet nog steeds veel leren over het schaduwen en inkleuren van de gezichten, maar ik ben verbaasd over wat ik nu al maak na die eerste lessen ....

The Goddess & Poet class is so  much fun, that I am getting ahead of myself. I already made two beautiful girls in my Art Journal. A redhaired, that needs some more work, and this sad girl. Made this one being in a sad mood, and you know ? The minute I finished these pages my sad mood was gone ;-) I still need to learn so much about shading and colouring these girls, but I am amazed to what I can do already after these first lessons ....

2 opmerkingen:

  1. Hoi Brigitte,

    Je bent lekker bezig! Knap dat je zo je art-journal bij kunt houden. Ik ben daar veel te ongedurig voor. Ik heb nog wel een petit doll onderhanden en ik emailleer ook regelmatig. Met een paar vriendinnen nog een afspraak om deze zomer een groot buiten-project te gaan doen. Maar je ziet het vanzelf wel op mijn blog!

    Groet en veel plezier bij Szui!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tijdens het googlelen kwam ik op deze mooie site en ik heb meteen een vraag :
    weet jij waar ik wateroplosbare oliepastels kan kopen ?
    gr. petraveen@quicknet.nl

    BeantwoordenVerwijderen